مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1397 ساعت 10:452018-05-14بين الملل

آماده باش اسراییل برای رویارویی با "بدترین سناریو" در هفتادمین سالروز نکبه


روزنامه عبری زبان آحارونوت از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی ها در سالروز نکبه و آمادگی این رژیم جهت رویارویی با بدترین سناریو یعنی درگیری نظامی طی این هفته خبر داد.

- آماده باش اسراییل برای رویارویی با "بدترین سناریو" در هفتادمین سالروز نکبه روزنامه عبری زبان آحارونوت از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای مقابله با فلسطینی ها در سالروز نکبه و آمادگی این رژیم جهت رویارویی با بدترین سناریو یعنی درگیری نظامی طی این هفته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الکس فیشمن، نویسنده روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت در مقاله ای فاش کرد، ارتش اسراییل این هفته خود را برای مقابله با بدترین سناریو در سالروز نکبه(تاسیس دولت اسراییل) یعنی درگیری نظامی گسترده با حماس آماده کرده و اقداماتی انجام داده که از جمله آن استقرار هزاران سرباز و نیروی پلیس در مرز با نوار غزه است.

حتی نیروی هوایی اسراییل نیز در صورت بالا گرفتن تنش ها در نوار غزه برای یک حمله هوایی بزرگ آماده است.

این نویسنده در ادامه مدعی شد: "حماس تعداد بسیاری از پایگاه های خود در نوار مرزی را اواخر هفته تخلیه کرده و از مسئولیت خود در قبال غیرنظامیان شانه خالی کرده است!" طبق ادعای این نویسنده، "از نظر حماس روز انتقال سفارت و برگزاری سالگرد نکبه آزمون بزرگی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش اسراییل برای رویارویی با "بدترین سناریو" در هفتادمین سالروز نکبه

آماده باش اسراییل برای رویارویی با "بدترین سناریو" در هفتادمین سالروز نکبه